Vilken härlig dag

Min mamma säger att jag har bra läkkött och det stämmer nog. Jag återhämtar mig snabbt från motgångar.

För två dagar sen var allt kolsvart och jag grät ett stilla hav. För två dagar sen kändes allt som en fet jävla motgång. 

Idag har jag varit ute på en lång promenad i solen och upplevt lycka. Höstlöven dekorerar gatorna ack så vackert och solen får mig att kisa. Jag älskar hösten när löven just börjat falla. Alla färger och former på löven gör allt så vackert. Jag går där med musik i öronen och känner mig lycklig. Lycklig på ett sånt där löjligt sätt. Jag går och går tills jag fått upp min puls, jag vill inte stanna. Jag vill bara gå till kroppen säger ifrån och det gör jag. Jag går i säkert två timmar och nu är kroppen helt mör av allt gående. Det här är hösten när den är som bäst; solig och vacker. Det är också Karin när hon är som bäst; Glad och vacker =)

...och nu ska jag snart ha kalas =)

X

Kommentarer
Postat av: Moster

Grattis på födelsedagen... fast det är en dag för tidigt va? Har inte full koll. Menjag vet att du blir 26 :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback