Ugly people

Ibland funderar jag på när jag ska möta min prins på sin vita springare, eller nja, kanske man få nöja sig med en halvdassig grå åsna men anyway...

Jag vill ju gärna se att det skulle kunna uppstå sweet music på något sånt där vardagligt ställe typ när man handlar mat, går på stan eller åker buss men jag har insett en sak...

Det är bara fula människor som handlar och åker buss där jag bor.

Idag på bussen spanade jag in en uber söt kille, jag spanade som aldrig förr och började nästan planera att vi skulle köpa kolonilott ihop men stoppade mig själv. Jag tänkte, fan om han går av där jag går av kanske man ska lägga in en stöt men tror ni han gick av där eller? Nix pix, för här där jag bor är ingen snygg, alla snygga killar går av före!!! Nu kanske ni tror att detta bara är struntprat men vet ni vad?! Jag för statistik på det hela och hitills har aldrig en söt kille åkt till min hållplats och i mataffären har alla ringar och sånt där trist.

Sen är ju inte utseendet allt, men vad fan det är ju så man kanske börjar! Kan man inte bara få ha en granne (någon som känner sig träffad??) eller något att spana på i närbebyggelsen?!?

(ta inlägget med ett visst mått ironi för jag läser ju själv hur fel det låter, haha)

X

Kommentarer
Postat av: Stina

Vill bara säga att grannar inte alltid är så bra... Vi är ju många som känner till psykogrannen ;) Men för ett tag sedan såg du ju bara snygga killar runt dig!! Hmm... var har alla tagit vägen nu!!?? Kram

2007-10-26 @ 08:39:01
Postat av: Karin

Oj, han hade jag glömt, haha...de är borta igen ivf här där jag bor, hihi

2007-10-27 @ 09:38:34
Postat av: Linda-Sara

Goda grannar är alltid bra att ha ju. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback