The bitter sweet memories

Jag har lyckats lägga en av mina favvotröjor i torktumlaren och nu sitter den som ett korvskinn och har blivit så obekväm så jag är lite beklämd. Iofs är det hemmabygge då det är min mor som sytt den och den har hållt bra länge, kanske dags att säga good bye hur som men it hurts.

Vi två har varit med om mycket roligt tillsammans. Vi har bott i Australien, gått på dejt där, vi har varit fulla tillsammans, skrattat ihop,kräkts och sen hånglat vidare med Dirty D (hehe, det var han värd) och har delat det mesta. Den här tröjan har många minnen med sig och jag tror det dröjer lite innan jag slänger iväg den. Så nu sitter jag här, med min för tighta tröja och andas minnen...både de bittra och de alldeles alldeles underbara =)

X


Kommentarer
Postat av: Linda-Sara

Hehe, kräkshångel? Och rävsvansar! :D

Postat av: Karin

Linda-sara: Du va med den kvällen serru, men rävsvansen var ju ändå bäst!Men den slängde han ut som den otacksamme jävel han e, fy fan för honom!

2007-10-08 @ 19:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback