Slakten i tvättstugan

Jag förstår varför tvättstugan leder till enorma gräl grannar emellan. Jag har bokat tvätttid idag och när jag kom ned för att tvätta undrade jag om ett blodbad ägt rum. Ja, det var alltså inte blod men det såg verkligen ut som det var tvättmedel och damm på hela golvet och maskinerna var också "insmorda" med tvättmedel. Intressant...

Genast blev jag en tjurig typ (skriver inte sur gammal tant) som ville sätta upp där det står lappen där det står din mamma inte jobbar här.

Men jag sansade mig dock efter att reflekterat över vad denna gärning kan leda til.

Men på min blogg, här kan jag klaga en smula. Jag säger bara dagens ungdom och det var bättre förr. Då hade människor lite vett i kroppen! Nej, tacka vetja den gamla goda tiden. Då var minsann tvättstugorna rena!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback