Sambosyndromet

Ja, det märks verkligen att jag blivit sambo!!! Eller som jag tror det är att vara sambo ivf =)

Jag äter mycket mer och mer onyttigt än vad jag gör när jag är själv (snacks all the time!), jag och min sambo tittar mycket på film, vi njuter av tystnaden och gnabbas lite kärleksfullt mellanåt, hihi! Nu kommer vi till kruxet, min sambo är min kära vän. Vi sover  alltså inte sked och gosar. Vi tänker inte på varandra med pirr i magen och längtar sådär otroligt efter varandra.... Men äta, det vet jag hur man gör i sällskap med henne, det blir mycket roligare då! Tyvärr äter inte hon lika mycket  som jag så jag känner mig som kakmonstret on tour!Men den bjuder jag på!

Anyway, en hel skön söndag med lång promenad i det vackra höstvädret, film och snacks framför tvn och snart ska vi la äta hoppas jag...MAT MAT MAT!

When will this stop (tror det är ägglossningen som talar!)!

X

Kommentarer
Postat av: ny

låter som en perfekt söndag! hoppas du haft en bra dag!

Postat av: Karin

Ny: trevlig men nästan lite lite tråkig...jag kunde bara tänka på mat ju =)

2007-10-22 @ 22:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback