Så jävla sweet

Tamenfan den finaste dagen sen jag konfirmerade mig tror jag!!! Idag har det verkligen varit en dag med gråten i halsen men på ett jävla fint sätt (lingonveckan har kommit så gråter ju lättare än vanligt, hihi).

Dagen började med att jag fick ett asfint vykort i brevlådan av en kär vän där hon deklarerade att jag var en go vän och väldigt värdefull. Inte av någon anledning utan bara för att. Jag blev så jävla rörd. Lipen började där någonstans...

Sen har jag lyckats ta kontakt med en kär gammal vän idag som fyller år idag som varit ute och snurrat lite i den dåliga världen. En tjej som betytt otroligt mycket för mig men vi har inte haft någon kontakt sen jag bodde i London. Idag fick jag tag på henne och till min lycka är saker och ting i sin ordning igen.  Då blev jag ännu mer rörd och nu var lipen ett faktum.

Och på tal om tvättstugan, när jag kom ner andra gången hade städerskan varit där och den var lysande ren.

Kan det var så att idag är en sån jävla fin dag!?! Om Kishti skulle säga något om denna dag så är det mer än ett Hallelujah moment!

Kärleken är evig som Lena en gång sa! I Believe in a thing called love som The Darkness sa, Tjoohoooo.....

X


Kommentarer
Postat av: Miss Anna Adelaide

Åhhh.. vardagsromantik från sin bästa sida :) Jag skrev precis på Lindas blogg om hon vill hänga med på konsert på torsdag, på Musikens hus.. och så tänkte jag att det kanske du också vill? Bandet heter Det är kärlek så det låter som nåt vi alla tre kan behöva höra :) Det är gratis också!! Kramisar

2007-10-02 @ 16:35:18
Postat av: Karin

Miss Anna...: ja, men det låter kul ju, men jag har preliminära planer med någon annan...men om han bangar då du, då ska det bli kärlek i ton!!!det behöver vi verkligen...KRAM!

2007-10-02 @ 20:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback