ren, rentare, mest renat!

Här sitter jag nu i min nystädade skrubb, mina 25 kvadrat behövde en snabb liten uppfräschning då jag får en ny houseguest idag =) Det är inte lätt att vara hyresvärd, måste ju städa så jäkla ofta (oj, nu överredv jag nog så byxorna sprack då jag inte städat på ett bra tag trots samboskapet!). Men hur som nu är det rent och fint, luktar blomma och solsken. Är dock fundersam på hur solsken doftar men kanske som det doftar hemma hos mig nu?!

Jag är mycket förväntansfull för kvällen. Det ska bli kul och jag tror framförallt att maskeradtemat kommer styra upp många skratt. Själv är jag nu mycket nöjd med min outfit, tror jag kommer bli riktigt het, om man nu kan vara het i den oufiten, haha! Jag lovar att lägga ut bilder när det blir dags, vet hur sällan jag tar fram kameran men nu ska det plåtas, herre jävlar att jag ska!

Kanske någon annan som vill berätta om sina helgplaner?!?

Kyssen och ha en el fantastico dag!

X

Kommentarer
Postat av: Anna

Jobbar.....Suck....Nä inte så farligt...Jo.. eller nja..

2007-10-27 @ 16:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback