My 15 minutes of fame

Det var mina 15 minutes of fame =). Det är nästan så det känns att fylla år fast det återkommer år efter år. Jag fick oerhördt med uppmärksamhet igår. Tack för alla sms och trevliga gratulationer högt och lågt. Det var en mycket bra födelsedag även om jag har spenderat den här på jobbet!

Så nu sitter jag här, inne på mitt 27e år (vissa vill poängtera detta) och inget känns annorlunda sen igår, haha. Jag hade hoppats på att den där mogna och kloka tankarna skulle ha kommit under dagen igår men...NEJ! Jag är same same.

Förresten, jag måste bara uttrycka min oro för var världen är på väg när såna när marknaden tillåter
detta? Det vänder sig i magen bara på tanken att jag måste stoppa något så äckligt i munnen (vilket jag inte måste,hihi). Jag tycker det verkar så avskyvärt otäckt även om det är nordens största I-lands problem...

X

Kommentarer
Postat av: ny

precis..varför envisas dom med att knuffa in banan i allt. för att va nyanserad skulle man kunna säga att banan är djävulens avkomma:) fast det finns ju en del smakkombinationer utan banan som inte riktigt funkade heller, vaniljcolan...uhh

Postat av: Linda-Sara

Hehe.

2007-10-07 @ 12:14:27
URL: http://kallfront.blogg.se
Postat av: Karin

NY: Jag hålelr med totalt, men vanlijcola är bättre än den där sabla bananen, den tar över våra liv...
L-S: Höhö....

2007-10-07 @ 20:10:42
Postat av: Karlrebekka

Great site

2009-03-30 @ 11:41:27
URL: http://karlrebekka.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback