Maskeraden med stort M

Ja, nu måste jag ju få berätta om min lördag och vår maskerad. Jag vill bara säga tjena mittenbena vad kul det var! Längesedan jag var på en sådan trevlig fest =) Så tacka alla som kom och tack till mig själv för att jag anordnar såna trevliga fester, hihi. Det kommer bli en repris 2008 så jag tycker alla redan kan börja fundera på nya dräkter.

Kvällen var för det första hysteriskt rolig, då alla verkligen hade gått inför sina kostymer; bananer i pyjamas, Lili å Susie, en  katolsk prälle, två nunnor, Lotta Engberg, flourtanten, pirater, cowboys, frihetsgudinnan är bara för att nämna några.  Värdinnorna var sexy nurse Betty och sexy hemmafru Kitty, spana in detta...

  
     
 

Sugna nu? För er som har Fejsbook är ett hett tips att spana in fler bilder där....

X

Kommentarer
Postat av: Stina

Hihi vad roligt!! Och mama!! Vilken sexig hemmafru!!! ;)

2007-10-29 @ 20:53:41
Postat av: eremo

Men fy faaaaaaaaan, haha!

Postat av: Annavattenkanna

Säger bara "bananer i pyjamas;90-talets svar på Vilse i pannkakan. Otäcka frukter som ständigt går i nattdress, aldrig jobbar men länsar "råttans" butik på mat. Huu

2007-10-29 @ 22:19:58
Postat av: ny

haha...fan va bra!

2007-10-29 @ 23:12:21
URL: http://ny1984.blogg.se
Postat av: Karin

Stina: tackar....

Eremo: ja, du la ut mycket värre bilder på mig så tig kvinna

Anna: Haha, ja de är scary de där bananerna, hihi

Ny: Ja, visst är people påhittiga?

2007-10-30 @ 17:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback