Lycka

Jag meddelar bara personalen att jag är så jävla glad. For no reason utan bara så jävla jävla glad!

Alla dessa euforiska känslor som finns i mig har inte varit på besök på bra länge och det är hösten i kombo med solen som gör mig såhär. Hösten med dess färger, kylan är lagom och solen som fullkomligt strålar. Fan, det kan inte bli bättre (jo det kan det men inte mycket)!!!

Idag har jag och och min vän L suttit ute och fikat, pratat om det lilla och det stora, vi har promenerat på gator och torg och det har hela tiden kommit över mig LYCKORUS. Lyckorus som bara fyller hela mig med känslan av att jag mår bra. Fuck körkort, fuck ensamhet och fuck framtiden som gör mig nipprig. Jag njuter verkligen av att få må bra för snart vet jag hur mörkret och allt det tunga kommer över mig som tjock tjära. Jag går med känsla av att allt kommer ordna sig och det gör mig så lugn och harmonisk in i själen!

Idag är en bra dag att vara jag

X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback