Lättnad

Knuten i magen är borta! Tänk vad en dag på jobbet kan göra. Det finns fördelar med att jobba med en hel massa socialpedagoger, drogterapeuter, beteendevetare och annat löst folk =). Jag har verkligen fått så många tips och idéer på hur jag ska öva bort min stress så från och med idag ska det tränas och tränas!

Sen var vi på en grymt bra föreläsning i Trollhättan idag med en man som hette
Tomas Danielsson (från Örebro så jag fick känna mig som hemma för en stund) och han pratade just om stress. Jag kände igen mig i precis allt och fick även här en massa tips.

Så nu är jag tillbaka på benen! Två roliga saker har även hänt. Jag vann stegtävlingens första månad och ett pris ligger och väntar på mig på jobbet, det tänkte jag öppna på min alldeles speciella dag om ni fattar, hihi. Sen har jag fått ett paket på posten som jag även det ska öppna på lördag....hihi!Kul jul....

Nej nu behöver jag föda!

X

Kommentarer
Postat av: Annavattenkanna

Hej lilla, söta du.. Visst var föreläsningen bra!? Nu skall här "duttas" och bäras hem i från "sandlådan" så snart man ser en kollega på väg in i väggen. Fantastiskt vad man egentligen vet mycket men som vi säger till "våra" kvinnor: Handling ger förändring! Ha det gött..
Anna

2007-10-04 @ 18:57:25
Postat av: Linda-Sara

Härligt härligt Kario! :)

Postat av: sara

Va gott med en härlig dag! Det behövde du och nu blir det fina dagar framöver..speciellt imorgon på lördag.. Kram!

2007-10-04 @ 19:41:52
Postat av: Moster

Skönt att se att livsandarna har återvänt!

2007-10-04 @ 20:30:26
URL: http://gutta.blogg.se
Postat av: eremo

vadå föda?
är du gravid?
oh fy fan vad rolig jag är.
skönt att klumpen försvunnit.
såg du din planta på FB som jag gav dig?
kram

2007-10-04 @ 22:05:04
URL: http://eremo.blogg.se
Postat av: Karin

Annavattenkanna: Ja, visst var den bra!Ska dutta ja, inte slå hårt som vissa av oss gjorde, inte du dock =) Ja, visst är man klok mot andra men mot sig själv är det svårare, haha!
Linda: Jaaaaaaaaaa, det känns bra!
Sara: Ja, idag kommer ju ni på besök...vad skoj!
Moster: ja, som min mor säger, jag har bra läkkött!Måste vara något som finns i släkten!
Eremo: Ja, har jag inte sagt att jag är gravid, pappan heter Ronny och är kriminell. Har jag fått en blomma?Det ska jag genast kolla in....PUss

2007-10-05 @ 09:23:44
Postat av: Lina

I really appreciate your website. An interesting website with an interesting design. A lot of interesting info. Thanks.

2009-04-20 @ 14:50:52
URL: http://lina.eadas.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback