Insomnia

Jag har aldrig haft sömnproblem, spelar ingen roll hur jag mår för jag har alltid kunnat sova (tack för den!). Inatt fick jag dock en släng av sömnlöshet och fan vad jobbigt det är. Jag la mig vid 22 och somnade runt 02. Jag låg där och rullade runt, försökte tänka lugnade tankar men huvudet bara trissa upp sig. Jag tände och tittade lite på tv, prövade att läsa lite och försökte på lite andningsövningar men icke sa nicke!

Idag när klockan ringde kände jag mig som en däckad bäver, gör fortfarande och de svarta ringarna talar sig tydliga språk med *gäsp*. jag längtra redan tills jag ska få sussa ikväll, behöver komma ikapp några timmar tror jag.

Men vet ni vad, solen lyser och himlen är blå. Därför ska jag ta en promenad in till stan för att sen åka till jobbet. Gott mos...

X

Kommentarer
Postat av: ny

hoppas du får en bra dag ändå!

Postat av: Stina

Känner igen det där... Inte så skoj... Men i natt kommer du nog att sova desto bättre ;)

2007-10-10 @ 15:42:33
Postat av: Karin

Ny: Ja, det blev en bra dag

Stina: Ja, jag sov jättegott inatt!

2007-10-10 @ 20:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback