I want to be a rich bitch!

Skulle ju bli helt fel om jag hade en HEL dag som var bra, haha. Jag säger bara den här dagen som började så bra föll platt ned som en pannkaka runt halv tre snåret. Jag fick reda på att jag hade en oanad utgift denna månad som verkligen var enorm. Så jag fick ta alla mina besparingar och nu är läget såhär roligt:

* det är den 2:e oktober och jag har 600 kronor att leva på resten av månaden vilket funkar men inte blir kul.
* jag har inte hunnit handla denna månad så har typ räkost (inget bröd), oliver och fil hemma.
* Fick ta alla mina besparingar till denna utgift så nu är de borta och jag kan ju kiss goodbye till en buffert.
* Jag tänker nu auktionera ut hela mitt bohag, om ni behöver något, kom hem till mig och så dealar vi oss till ett gott pris. Jag har det mesta som finns i ett Svensson hem, säljer dock inte personliga saker som dagböcker, underkläder eller min kompiskrets.
* I mitt nästa liv vill jag vara släkt med Krösus eller någon annan riking.

Jag vet att bitterheten lagt sig till imorgon men jag är very angry with myself och den andra partnern som mörkat ett och annat. Har förövrigt haft en jättebra dag men detta blev lite av det mörka molnet...

Nu ska jag sätta upp mitt loppisbord i trappuppgången och börja sälja allt jag har =) away we go!

X

Kommentarer
Postat av: eremo

det låter verkligen inte bra.
säg till om du behöver hjälp.
kram

Postat av: Linda-Sara

Åh nej. Fasen. Jag finns här om du behöver en hand (med att ordna loppis, eller låna pengar). Kram!

2007-10-02 @ 22:29:40
URL: http://kallfront.blogg.se
Postat av: Karin

Eremo & Linda-Sara: tack båda mina små hjärtan!Det kommer gå ihop det här, bara surt att jag inte riktigt har koll på läget!Någon fyller ju år på lördag så kanske får lite cash av släkten, hoppas det =) Puss på er söta smultron!

2007-10-03 @ 10:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback