Härliga dag

Gud, nu är jag utvecklad och dan (har ej fått större bröst, inte sådan utveckling vill jag klargöra!). Det var en riktigt trevlig dag faktiskt, skönt att komma bort från arbetsplatsen och bara prata om vad man pysslar med på jobbet. I socialt arbete är det ju rätt bra att veta det =)...

...Sen fikade jag med J och vi pratade dysfunktionella familjer, hehe. Tungt ämne och det insåg vi efter en timme. Tokigt värre, aldrig får man vara ledig, haha!Men alltid lika trevligt att träffa fröken J!

Sen tokade jag ju till det och glömde min ryggsäck med nattens packning i bilen på jobbet. ja, det där med att glömma verkar ju vara min grej. Så nu ligger mina glasögon, deo, hygienprylar, smink och gud vet vad på jobbet. Ska inte dit imorgon så imorgon kommer jag vara äcklig, hehe....

Är mycket nöjd med med min dag!

Nej, nu ska jag och sambon titta på tv och vara glada!

X

Kommentarer
Postat av: Niclaskristin

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback