Guesthouse

Sorry for my frånvaro men jag är in the process att öppna ett guesthouse här hemma =) människor kommer å går så om ni är sugna att checka in på Paradiso Kario säg till, hihi!

Nej, men såhär är det, är  people som  sover här. Har en vän som för tillfället bor här, så jag är sambo, det ni! Hon flyttade hit igår så har inte levt sambolivet så länge men ändå. Jag har planerat att vi ska kila stadigt ett tag men idag ringer min lillebror och är i Gbg. Av många tokiga anledningar behöver han någonstans att sova och vilken syster kan säga nej till sin söte bror?!?

Så, jag fick slänga ut min sambo och har nu bror på besök tills imorgon, hihi! Många på en och samma gång just nu, tok! Nu ska jag och brollan käka en måltid lagad med massa Primsk kärlek; Haloumi med  någon bulgur historia! Sambn flyttar nog inom kort igen dock, tok tok!

Tjing tjing sålänge!

X

Kommentarer
Postat av: ny

haha..samma är det här typ, har en ny sambo hos mig i sju veckor:) alltid trevligt med besök!

Postat av: Moster

Hälsa

2007-10-15 @ 22:47:39
URL: http://gutta.blogg.se
Postat av: Stina

Och snart kommer jag och tar in en natt på Paradiso Kario =) Ska bli kul att säga hej!! Kram

2007-10-16 @ 08:57:35
Postat av: eremo

Ja men hur blir det 27-28/10 då?
får jag plats?
ska du sova hemma?
jag törs inte sova där om inte du gör det.
Men då måste jag kolla upp andra möjligheter.
Vi hörs!
Kram

2007-10-16 @ 09:19:56
URL: http://eremo.blogg.se
Postat av: Linda-Sara

Som sagt, säg till om jag ska kolla upp om du kan få ersättning som familjehem. Eller kanske öppna HVB? :P

2007-10-16 @ 12:15:45
URL: http://kallfront.blogg.se
Postat av: Karin

Ny: ja, men alla behöver ju inte komma samtidigt, hihi!

Moster: ja, det gjrode jag och han hälsar tillbaka gladeligen!

Stina: ja, då är sängen nybäddad och redo för besök från gurkornas stad, hihi!

Eremo: ja, du behöver icke oroa dig, du är med i mina kära planer. Du har sängplats här den 27-28. så här kan du sova med mig och eventuellt karin och martin!!!Så dont u worry!Pussen

L-s: Ja, kanske det kanske, hehe...

2007-10-16 @ 21:48:43
Postat av: eremo

Tusen tack!
Trodde Konstapeln & Piloten skulle sova på hotell, hos Anders eller hos Pilotens polare?
Men det låter asbra, tackar.

2007-10-17 @ 09:27:41
URL: http://eremo.blogg.se
Postat av: Karin

Eremo: Ja, de sover nog inte här men EVENTUELLT kanske lite, hihi. Men jag ska se till att du ska få sova så sött här prinsessan!Pussen

2007-10-18 @ 10:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback