Friday fucking friday!

Åååå, lovely fucking friday. Det känns riktigt bra då jag är ledig!!! Och dagen bjuder på en massa roliga saker även om hamsterhjärtat slår lite extra fort, mycket att hinna med!
 
Jag ska börja med att gå på ansiktsbehandling som jag fått och det ska typ bli goast i mannaminne. De ska smeta, kleta och ånga och fan vad de nu gör med mitt ansikte. Det kommer nog bli så jävla nice hoppas jag!

Sen blir det till att styra upp saker och ting. Ni på bloggen kanske inte nåtts av informationen av att imorgon går en maskerad av stapeln i mitt namn. Jag och afrot har anordnat en liten skiva så jag ska pyssla med förberedelserna. Om någon inte fått en inbjudan ber jag så hemskt mycket om ursäkt, men du är inte bjuden ändå, muahahahaaaaaa! Nej, det blir nog riktigt skoj, blir ett gott gäng förhoppningsvis med outfits som chockar....Jag valde mellan att gå som könssjukdomen Klamydia, bowlingklot och en penna men i slutet blev det nåt helt annat =)

Anyway, nu ska fröken ge sig av och styra upp saker! ha en bra fucking fredag! 

X

Kommentarer
Postat av: Stina

Hoppas ni får kanonkul! Hade varit skoj att vara med... Men vi ses ju nästa helg istället och då vill jag höra alla snaskiga detaljer!! Stor kram!!

2007-10-26 @ 08:41:47
Postat av: eremo

ska bli kul!
jag har dock ångest över MIN outfit, inte din.
du får se i morrn.
hehe

Postat av: Annavattenkanna

Ha det riktigt skitkul.. Synd att jag ska jobba=( Mår lite bättre men inte helt 100. Vill du jobba i stället???????????
Trevlig helg.
Anna

2007-10-26 @ 18:42:07
Postat av: Karin

Stina: du kommer vara saknad min vän men vi ses som sagt va nästa helg för some tok!

Eremo: Du, tror din kostym blir super, du är snygg hur som, hihi

Anna_ Ja, jag jobbar gärna för dig, haha!det komemr säkert gå bra men ra att du tog en dag ledigt för att kurerar dig, sjuk måste man vara om kroppen säger till!Pussen

2007-10-27 @ 09:37:52
Postat av: Europenewsnow

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2010-11-30 @ 11:38:30
URL: http://www.europenewsnow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback