förväntans dag

Idag är det dan före dopparedagen (ja min födelsedag) och jag är förväntansfull som ett litet barn. Tyvärr vet jag inte varför för på självaste dagen är det alltid ett stort antiklimax. För att fylla år är inte kul, har inte varit kul de senaste 18 åren, haha. 26 är ju inte heller någon siffra man borde fira med någon stor pompa, det betyder bara att jag är ett steg närmare 30 (huga ligen vad tiden går fort) och snart är man la 50 bast. Men åldersnoja har jag då rakt inte, jag ser ut som jag är 12 så när jag är 50 kommer jag nog se ut som 25, höhö!

Hur som, idag fejar jag och gör lite fint här hemma för ikväll ska jag ha ett litet kalas. Ni är varmt välkomna för bövelen =) det är tur att man inte har så många läsare, annars hade man inte kunnat säga en sådan sak, haha. Det blir ett riktigt traditionellt kalas med saft (kaffe elelr te fäör de vuxna), kaka och glass. Funderar även på en fiskedamm men vet inte riktigt hur detta ska gå till. Förresten var min pappa den grymmaste i världen på fiskedamm, han spexade till det så, på mina fiskedammar kunde man få det mesta nämligen!!

Nej, dags att feja vidare här på mina gigantiska ägor.

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback