Ett stort tack!

Tack för era kommentarer, alla gulliga sms, alla samtal och stöttande ord. Jag hade inte klarat denna dag utan alla er och det känns inte riktigt lika kolsvart som för några timmar sen. Nu är det en lite mer grå nyans även om den är mörkgrå =)

Tror faktiskt jag har gråtit alla tårar jag har inom mig nu och jag är verkligen helt slut. Jag tog en lång promenad och bara grät och grät. Det var liksom inget stopp. Det var som om en bubbla spruckit för all stress jag känt för allt i mitt liv de senaste veckorna. Min kropp orkar inte vara mer ledsen nu tror jag. Så ska krypa till kojs nu och sova riktigt gott!

Imorgon är en annan dag som Chrsiter Björkman sa och då är det bara ta nya tag (även om det inte så roligt just nu)

Men tack ännu en gång, det värmer så!

X

Kommentarer
Postat av: Moster och morbror

Här kommer en hälsning från oss båda: Neeeeej.... kom igen du kommer att klara det. Det vet vi. Kram

Postat av: Linda-Sara

Skönt att höra gumman! Och du kanske behövde spilla alla tårar, precis som du säger. Jag tycker att du är tapper och duktig iaf! Kram (igen för sjuttielfte gången idag).

2007-10-03 @ 21:41:20
URL: http://kallfront.blogg.se
Postat av: Karin

Moster å morbror: Ja, det är skönt att höra att folk tror på en =)
Linda-sara: Ja, de där kramarna var behövda och gjorde mycket nytta, det ska du veta!Kram kram

2007-10-05 @ 09:24:44
Postat av: Eskileline

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.

2009-03-13 @ 09:58:25
URL: http://eskileline.iblog.co.th

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback