En sten har släppt från mitt bröst

Jag har gått i grubblans tankar om en sak hela helgen och nu när jag kom till jobbet idag och fick prata med min chef kunde jag andas ut.

Man ska inte varva upp innan det har hänt

Det är då så himla sant för nu har jag gått och jobbat upp en massa onödiga tankar. Sen har jag gått igenom en himla massa olika scenarier i mitt huvudet helt i onödan. Situationen jag trodde skulle uppstå blev inte ens i närheten av vad jag trodde, tok! Så lättad är jag, tack för det televerket!

X

Kommentarer
Postat av: Linda-Sara

Gött, kan ana vad det handlade om! Skönt att det ordnat sig. :)

Postat av: Karin

L-s: jaaaaaaaaa, hihi!Men det är inte klart än =)

2007-10-10 @ 20:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback