Cheerleading

Ge mig ett U! Ge mig ett T, ge mig ett V (and its goes on....)

VAD BLIR DET?

UTVECKLINGSDAG!!!

JAG HÖR INTE!!!

UTVECKLINGSDAG!!!!!!

Det ska jag syssla med idag på jobbet. Vi ska iväg till öarna här och utveckla oss högt och lågt. Blir nog riktigt trevligt tror jag. Förövrigt vill jag bara rekomendera Ronnie Sandahls roman vi som aldrig sa hora, satan i gatan vilken berättelse. Jag läste ut den på en dag (bara cirkus 160 sidor). Så det var även dagens boktips *sjunger signaturen till boktipset*.

X

Kommentarer
Postat av: ny

ah, kanske värt att läsa den då..har hoppat över den pga den überpretentiösa titeln och alla lovord. har fått för mig att han är en som tror sig stå över alla andra. haha, det är lustigt vad man kan tolka in saker pga en boktitel:)

Postat av: Karin

Ny: Nej men den var bra, lite pretto kanske men han skriver helt fantastiskt tycker jag!!!Sen är den väldigt bitter bvilket kanske passar mig just nu, haha

2007-11-01 @ 13:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback