Breaks my heart

Med en tops blev allt som det skulle igen, så tackar till topsen!!!! Annars hade jag kommit till jobbet och sett ut som huuuaaa huuua hugaligen =)

Annars har jag hunnit med ett snabbt samtal med min alkoholiserade granne som däckat utanför sin dörr. Jag skulle vara vänliga grannen men han hävdade fler än en gång att det var mycket behagligt där han låg. Jag förstod att det mer handlade om att han var så full att han varken kunde stå eller gå.  Det gör ont i mitt hjärta och se det men de där besluten kan man bara ta själv och förhoppninsgvis inser han det innan han super ihjäl sig...

Nu sitter jag på jobbet, hungrig som en utter!!! Så snart hoppas jag på en matbit eller två...

Ha en trevlig kväll!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback