Bästa bästa J

Efter en lång dag på jobbet var det mysigt att träffa min bästaste vän och blodsyster J. Nu förtiden så ses vi inte så ofta och pratar inte varje dag som vi gjorde men ändå är allt precis som vanligt när vi ses. Vi känner varandra utan och innan och mer där till. Vi har bott ihop, vi har stött och blött det mesta ihop, vi har bråkat massor, gråtit ikapp, skrattat ännu mer och hon vet precis hur jag fungerar.

Somethings never change, do they?

Förändring är bra men det trygga är också gott =)

För övrigt har jag haft skallebank hela dagen och den vägrar släppa, hallå, släpp taget nu idiot!

X


Kommentarer
Postat av: ny

haha..skallebank, har jag aldrig hört. låter som en släkting till skallePer i ronja.:)

Postat av: Karin

Ny:men visst är det bra? Skallebank, det är nån som bankar i ens skalle, haha!

2007-10-14 @ 11:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback