Aromat är bad shit?!?

Min far är en klok en faktiskt. Ibland är han lite svartvit om man uttrycker sig milt men tycker nog att det är charmen med honom iofs. Han har under hela min uppväxt pratat om hur otäckt det är med glutamat (sådant som oftast finns i kinamat som smakförstärkare) och hur äckligt det är. Jag är ju ett big fan av kryddan Aromat där just glutamat finns och pappa har ojat sig inte bara en gång utan många gånger för att den kryddan finns i mitt hushåll och idag fick pappa äntligen det sista ordet.

Pappa: Hej, du håller du fortfarande på med den där Aromat kryddan hemma?
Jag: Ja, det gör jag, varför undrar du ?(anade ugglor i mossan)
Pappa: Ja, läs här! Ja, det förklarar hur du är och om du slutar med den där skiten så får du ditt körkort.


Ja, så nu vet ni alla. Glutamat är förklaringen till hela min personlighet i princip och bara jag slutar med den så kommer alla mina exstensiella problem lösas, hihi! hepp hepp!

Läs det
här (det är intressant om de nu är så, hmmmm ska jag ge upp min glutamat nu alltså...)

X

Kommentarer
Postat av: Moster

Haha, han har sina idéer din pappa. Aromat är inte bra men .... jo men om du tror på det och låter bli att använda aromat så kanske det löser sig. Med körkortet.

Postat av: ny

oj oj..fast jag undrar om Tommy Svensson har något otalt med någon glutamatproducent:)

men det kanske ligger lite sanning i det...

2007-10-18 @ 20:20:32
URL: http://ny1984.blogg.se
Postat av: Karin

Moster: Haha, ja tänk om det vore så enkelt... men pappa är bra omtänksam ivf!

Ny: ja, det kan man undra. Den var lite tunn på riktiga källor men jaja...

2007-10-18 @ 21:16:43
Postat av: Christerzahra

I am so happy that this site finally is back to maintain its peak position.

2009-06-17 @ 07:42:02
URL: http://christerzahra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback