Too tight

Jag har rätt mycket kläder men väldigt lite av garderoben är egentligen saker jag använder. De sakerna som inte används ligger där och andas gamla minnen. Jag behåller alla dessa plagg för det emotionela värdet, kläder som har betytt mycket i något skeede av livet. Jag har redan en kartong med kläder jag vill spara för the next generation so to speak men tror nog det är dags att göra en utrensning till...

Idag tänkte jag toka till det och sätta på mig en tröja som en betydelsefull människa i mitt liv har kastat lovord över.  Jag har fått höra att jag är väldigt fin i den här rosa randiga historien (och ja, det kanske jag är). Jag har inte använt den på säkert ett år och efter att ha haft den på mig i 20 minuter förstår jag nu varför.

Jag kilar omkring i en magkort tröja snart. Den har en tendens att glida upp och visa lilla kulan, vet inte om jag uppskattar detta så mycket, eller faktiskt inte överhuvudtaget. jag lämnade "visa magen" stadiet någonstans i högstadiet. Så fan, får nog låta denna här tröjan kila vidare...

R I P!

När jag satt på mig ny  lite bekvämare tröja så ska jag ta en prommis, leka med M och yet again hans sötast E. En helt vanlig, slapp lördag i Karins liv. Wheres the action undrar ni? Ja, ni vem fan vet det? Här är den rakt inte....

X

Kommentarer
Postat av: eremo

men den är ju uppenbarligen på Hisingen iaf, närmare bestämt på Backaplan.

Postat av: Karin

Eremo: Jaha, är det där den är...då vet jag,hihi!

2007-11-25 @ 11:47:15
Postat av: Stina

och i Västerås ;)

2007-11-25 @ 19:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback