Tjofaderittan lambo!

Ja, jag kan dra en lättnads suck för jag ska ej flytta någonstans. Efter en rafflande match med det klassiska svenska "vi klarar inte att spela under press" så tog de sig i kragen och vann matchen. Tack Sverige och vi ses nästa sommar med en kall pint och ett glatt leende, yiihaaaa! Nu blir det Em guld, haha....ja, jag tar i så byxorna spricker men drömma får man!

MEN det bästa med hela kvällen är banne mig att England är ute, haha.... Då jag bott i England och vet hur jävla kaxiga de är för sitt fotbollslag så känns det så gott att det kan glömma EM 2008... Sen kommer det vara lynchstämning där och tror tränaren kan hälsa hem!Men det skiter ju jag i, huvudsaken är att de är UUUUUTE!

Skadeglädjen är denna enda glädjen, det vet ni va? Höhö....

X

Kommentarer
Postat av: Bella

Hehe ja dte är sant ;)

Postat av: Anonym

absolut! så jävla roligt att england är ute:)

2007-11-22 @ 12:54:55
Postat av: Karin

Bella: Bisst är det, jag gottar mig fortfarande!!!

Anonym: Jaaaaaa, så roligt, hihi! Som sagt var, nästan roligare än att Sverige gick vidare

2007-11-22 @ 13:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback