The world is a dancefloor

Jo vars, lite fick jag gjort ivf. Jag har tvättat, diskat, bränt skivor och pysslat runt lite. Men jag måste nog säga att det känns som en rätt värdelös dag, längtar tills imorgon, för då kanske det blir roligare. För jag har ingen ork att göra något större men är uttråkad på att göra så lite, hihi!

Förutom att ha försökt styra lite i hushållet har jag dansat runt i min lägenhet. Jag har som mål att gå 10000 om dagen, klarar det nästan jämt men idag har jag knappt varit ute. Jag vägde mellan att ta en promenad eller stanna inne och min latsida vann för första gången sen Jesus dansa Hula hula. Då får man dansa sig till sina steg. Så lite go musik och the world is a dancefloor...

Har fortfarande många steg att dansa mig till, så dags att fortsätta med mitt hysteriska dansande!

X

Kommentarer
Postat av: ny

haha...man blir innovativ genom att vara lat:)

Postat av: Karin

Ny: Ja, visst, haha...vore ju helt klart enklare att ta en prommis ute men nej, inte jag inte!

2007-11-17 @ 11:51:29
Postat av: Robota

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2010-10-29 @ 12:54:38
URL: http://robota.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback