Somedays...

Det var visst inte så många som kände sig utmanade här inte, hehe =) Men Stinas mamma vill jag ska ha ett extra stort hej! Jag tycker det är så kul att du läser min blogg eller jag tycker det är kul att alla läser min blogg, vilka ni nu är. Jag ska även äta mer banan inför min uppkörning =) Skriv gärna något sen när du vågar...

Regnet spöar verkligen ner nu och jag är i bättre form än igår. Jag är verkligen som en berg och dalbana på hösten, det ska inte mycket till för att humöret ska gå ner...eller upp!!! Idag tycker jag faktiskt det är mysigt att titta ut i mörkret när regnet smattrar mot rutorna. En kopp te och lite levande ljus här så blir det fina fisken!

Visst är det konstigt att vissa dagar känns det bara som att alla bitar faller på plats och en del känns det som korthuset har brakat ihop totalt?!?

X

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha......., vad jag skrattade när jag läste din blogg. Att jag läst den då och då beror ju på att "adressen" ibland ligger kvar på datalisten när Stina varit här hemma och då är det kul att bara kolla lite.... Som sagt; ät banan innan du ska köra upp nästa gång, det hjälper bra! Skulle du känna dig väldigt pirrig ändå så titta in på hälsokosten och köp Proclamin. Detta tillsammans borde göra att du lätt fixar körkortet vid nästa försök. Ge inte upp!!! Du fixar det så småningom!

2007-11-05 @ 19:09:01
Postat av: ny

klart att du fixar uppkörningen! när jag körde upp frågade gubben om jag över huvudtaget var läskunnig...upprinnelsen till detta var att jag åkte förbi en skylt utan att fatta vad som stod på den. så jag backade tillbaka för att kolla om jag fick åka in på den vägen. grejen var bara att jag fick världens blackout och kunde inte få klart för mig om jag fick köra in eller inte...så jag chansade:) men jag lyckades få körkortet ändå:) lycka till!

Postat av: Karin

Stinas mamma månne? Välkommen till bloggen =) Jag är bara glad att du läser min blogg när du har tid, haha!Har lovat Stina att skriva snälla saker om henne. Jag ska försöka med banan och kanske de där tabletterna men jag tror nog det är mina nerver som spökar till det....

Ny: Ja, jag tror det med. En chansning kan man alltid göra om det blir hela kalabalik i skallen, mina tidigare uppkörningar har ju varit kaos i chokladfabriken =) Men om du inte kan läsa så borde ju jag kunna få körkort tycker man, haha!

2007-11-05 @ 22:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback