Ring ring....

God morgon, morgonstund har något i stil med guld i mund...Hmmmm....

För det första, jag är bitter för att Sagan om ringen filmerna är så bra. Jag behövde verkligen sova igår. Då första Ringen filmen var på tv var jag tvungen att se lite, och sen lite till. De är ju så spännande, så var tvungen att se! Nu är jag såklart däckad för jag såg lite för mycket! Tycker tv3 borde ta lite mer ansvar och inte visa så bra film på söndagar. Jag slår ett slag för skitfilmer, heja heja!

För det andra, imorse när jag vaknade hade jag ett missat samtal från 02:47 från okänt nummer. Vem ringer då, sover inte folk då? Det borde de ju ivf. Jag är nyfiken på vem det var även om jag fattar att det var en felringning...

Nej, nu ska det jobbas för brödfödan!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback