Rich bitch in da house

Det var en skitdag, bilkörningen är fan sugig och jag är så nära att ge upp den där skiten nu. Är bara så trött på att köra bil, vill bara ha det där kortet så jag kan fåköra som alla andra dårar gör, haha!Så med detta i bagaget var det laddat för att bli en skitdag...

 Sen blev den lite bättre då jag fick luncha med några söta (eller snygga var vi va?) tjejer. Vi var bittra i kör men till slut blev det nog lite gladare miner då vi peppade varandra och med sloganen "tänk på barnen i Afrika" kommer man långt (ja jag är en hemsk människa, inte jävla Moder teresa här inte). Så när jag styrde min kosa mot jobbet var det lite bättre stämning i laget...

Sen kom jag till jobbet och dag förvandlades till glädje =) För vet ni vad? Jag har haft lönesamtal idag och shit pommes frites vad det blev bra, haha. Jag hade ju verkligen målat upp ett skräckscenario utan dess like och sen när min chef föreslår en lön tror jag nästan jag skulle baxna av stolen. Jag trodde inte att jag skulle få en åsn jäkla ökning, hihi!

Så nu är jag en rich bitch (ja, beror ju på vem man jämför med) och bjuder alla som vill på en pint, cheers!


Kommentarer
Postat av: ny

grattis! nu är det du som bjuder på pilsner när dave kommer och spelar;)

Postat av: eremo

jag hade oxå lönesamtal idag. jag ökade med 1.000:-
du då?
grattis till oss!

2007-11-20 @ 19:58:28
URL: http://eremo.blogg.se
Postat av: Karin

Ny: men hallå där, sa vi inte att du skulle bjuda på Ölen och jag står för maten??? är det bara för att jag gick och blev rik. nej jag bjuder på ännu mer mat och kanske en fördrink, okej?

Eremo: Ja, haha låter som jag blev miljonär men jag vet hur tight budget de har så det va nog det som gjorde dte så käckt....2000 kronor mer....Yay!Grattis till dig med stumpirumpi!

2007-11-20 @ 20:51:24
Postat av: Karin

Eremo: PS, jag får retroaktiv från april i år så blir en rejäl summa, och vad ska jag lägga de stålarna på? Ja, just det körkortet....BAJS!

2007-11-20 @ 20:52:12
Postat av: ny

karin: oh..hade helt glömt av maten:) fixa nåt smarrigt du,
så står jag åter för drickat:)

2007-11-21 @ 00:31:05
URL: http://ny1984.blogg.se
Postat av: eremo

men tänk så här (hur surt det än är) att vad skönt att du fick in de oväntade pengarna nu så att du har till körkortet.

2007-11-21 @ 11:07:49
URL: http://eremo.blogg.se
Postat av: Stina

2000!!! Det är ju jättemycket!! Stor grattis och vad skönt att slippa lägga undan en massa pengar utan att de "bara" kommer till en!! Kom gärna upp och spendera nån helg =)
Kram

2007-11-21 @ 18:16:58
Postat av: Karin

Eremo: ja, tyvärr är jag ju mr pessimist så jag tänker bara på att jag slösar de där jävla pengarna på nåt som aldrig verkar fixa sig ändå..men ska peppa lite mer, så pepp pepp

Stina: jaaaaaaaaaaaaaa

2007-11-21 @ 18:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback