Påt igen!

Då var det dags att kliva in i det eviga (ja det finns ett slut på det, ska sluta negga) hamsterhjulet igen. Ska börja köra igen efter uppehåll sen sista uppkörningen. Blir några körningar få att hålla igång och jag kan inte precis stoltsera med min brinnande passion för detta men ju mer jag peppar mig själv ju enklare kommer det bli. Så nu är det bara upp på hästen igen och nu ska jag överbevisa mig själv att jag visst kan få körkort =) De flesta verkar ju tro att jag kan klara det, alla utom jag själv men som tur är har jag ett litet ess up my sleeve.

Fake it until u make it!

Det är precis vad jag ska göra, jag ska tro att jag kan det så hårt att det kommer lyckas, yay! Ett tips från Mia Törnblom som I like alot!

 Det här blogginlägget har jag förövrigt redan skrivit hundra gånger, haha.....

Som tur har jag en trevlig lunch och en dag på jobbet efter detta! Wish me good luck!

X

Kommentarer
Postat av: Stina

Jättemycket LYCKA TILL!!! Den här gången klarar du det =)

2007-11-21 @ 18:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback