Mardrömmens mardröm

Herregud, inatt drömde jag inte  några nådiga drömmar. Jag har ont i  kroppen för att jag blev så illa åtgången. Alltså, jag drömde att jag blev omskuren och det blödde, det blödde och det blödde. Jag vet inte om jag skrek på riktigt men jesus vad jag skrek i drömmen...Huga! Tack för att det bara var en dröm men jag känner mig fortfarande skärrad från den där upplevelsen.

Måndag igen, *suck*, jag gillar inte måndagar men idag hoppas vi blir en bra dag. Jag kan inte utgå ifrån att det blir en dålig dag! Allt det där som jag skulle gjort förra veckan och veckan före det och veckan före det och veckan före det.... det ska jag försöka ta tag i idag. Jag känner mig vid gott mod, så tror nog det kan vara idag jag gör allt jag borde ha gjort år 1977, hihi....

Förresten fyller min storebror år idag, så ett stort grattis till honom! Olle har blivit gammal som gatan, 28 år, herre gud!!! Jag minns honom när han sprang omkring i blöjor (njaaaaa, det lät bra ivf)....

Så Hipp Hipp Hurrraaaaaa till Olle idag!

X

Kommentarer
Postat av: Stina

Min mamma fyller också år, så grattis till Olle och Ulla =)

2007-11-19 @ 21:18:49
Postat av: Karin

Stina: ja grattis Olle och Ulla, hihi..roligt det lät!!!

2007-11-20 @ 09:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback