Lustiga huset

Igår hade jag fredagspirr inför helgen även fast hela helgen ska jobbas. Idag har jag söndagsångest på en lördag då jag snart ska åka till jobbet, det är verkligen ingen ordning och reda på bygget just nu. Man blir faktiskt lite förvirrad när man jobbar på schema, inga dagar är heliga så att säga =) Men men, har fått vara ledig mer än nog så att jobba i ett dygn skadar faktiskt inte heller =) Även fast jag trivs som en firre i vattnet på jobbet är det alltid lite motigt att åka dit när man vet att man har ett sånt här monsterpass framför sig. Tror dock det ska bli rätt lugnt (peppar peppar ta i the wood!). Känner mig lite uggen med och jag vet hur kallt det är på jobbet, ett gammalt hus som är kallare än mitt kylskåp....brrrrr, så jag har verkligen klättpå mig som jag ska ut på tur i fjällen!

Medan jag väntar på att traska mina steg mot jobbet (ja, inte hela vägen för det är ju typ 7 mil) så lyssnar jag på Snooks Bejbi (oooooh sweeeet och vemodigt) och Neverstores L.Y.D. (sött och lite vemodigt med). Listen om ni vill höra sweet ass music

Tjing tjing och ha en bra lördag tills vi hörs igen....

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback