Lugna gatan

Ooooh, jag är fortfarande full av schlager adrenalin, det var verkligen så kul!!! Schlager är oslagbart när det gäller dans =) Tror det är sant det som sägs: En kväll med schlager i månaden håller doktorn iväg (eller hur va det nu?)

Dagen bjuder på en massa goa grejer tror jag. Ska mysa med sötaste E med far. Tror vi ska hyra någon film, titta lite på fotboll och om jag känner E rätt tror jag det blir mycket lek med. Dock är hon lite krasslig så vi får la se hur mycket hon orkar leka. Jag är dock inte sen att leka!!!

Farmor har piggat på sig och igår pratade jag till och med henne. Det är helt otroligt vilken vändning det fick (tack och lov). Jag berättade vänligt men bestämt att farmor inte får skrämmas på det här sättet och att hon får hålla sig i skinnet nu  och stanna här med oss =). Min älskade farmor, jag var så glad att höra hennes röst och höra att hon är på väg tillbaka <3

Nej, nu ska jag ta en prommis mot the goldhood!

X

Kommentarer
Postat av: ny

ha en trevlig kväll!

Postat av: Karin

Ny: tackar tackar....blev ju en sån bra kväll så...

2007-11-11 @ 19:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback