Livet är en fest?!?

Tittar på EKG och Markus Birro är med, hihi. Jag gillar honom mycket =) Tycker han och hans bror har åstadkommit mycket för kultursverige! Jag småskrattade när Birro säger något i stil med:

"Även ett fyllo har en vardag. De flesta tror att ett fyllo är som Christer Pettersson som sitter på en bänk och skjuter på folk som går förbi"...

Så sant får jag ju säga som är i branschen. Ja, inte att vara "fyllo" utan att jobba med "fyllon".

Sen tycker jag EKG är ett riktigt käckt program, idag pratas det om alkohol och skälen för att sluta dricka alkohol  ploppar upp ju mer jag tänker på det. Att sluta dricka vore det rätta dels med tanke på hur man skadar sin kropp, dels för jag har alkoholism big times i min släkt, jag jobbar med skiten och ser vad den gör med människor och familjer och jag har gjort dumma saker i lulligheten (har väl de flesta iofs). MEN jag är inte redo för det beslutet än, men tanken finns där....

Och en dag kanske det blir så eller inte, kanske partar jag loss i alla evighet!Det får tiden utvisa, så länge tittar jag vidare på EKG och käkar en morot!

X


Kommentarer
Postat av: Linda-Sara

I'm with you i nykterhetens värld. Snart...

Postat av: Karin

Linda-sara: ja, en och annan afterwork till sen är jag with u, haha....

2007-11-20 @ 09:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback