Jag håller inte det jag lovar....

Heja heja Sverige...

Dagen har varit arbete och arbete i mängder. Jag har blivit policy police på jobbet som jag själv valt att kalla det...vilket kommer bli ett tufft men roligt jobb =) Jag ska se till att alla läser alla hundra miljarder policies som finns på jobbet. Jag kommer ta mitt jobb på fullast allvar. Ska fråga min vän konstapeln om hon kan lära mig lite tricks hur man fångar bovar....=)

Kvällen går i blågula färger, ska kolla på fotboll och har snikat till mig att bli bjuden på mat hos en vän.

Så ha en trevlig kväll och nåde Sverige om de fuckar upp detta, då flyttar jag till Mongoliet. När det var val förra året lovade jag att flytta till Kuba om blåbären vann, det gjorde de...jag är en tjej som inte håler det jag lovar....

X

Kommentarer
Postat av: Konstapeln

Hej bruttan!!
Jag ska lära dig allt jag kan om att fånga bovar!
Puss på dig

2007-11-21 @ 21:25:28
Postat av: Stina

Det var ju tur att de vann ikväll, så behöver du inte bryta ditt löfte =) Kram

2007-11-21 @ 22:02:08
Postat av: Karin

Konstapeln: Jaaaaa, vikken tur, hihi...tar vi när vi ses till jul kanske?

Stina: ja, precis men har ju redan brytit ett löfte, hehe....

2007-11-21 @ 23:11:00
Postat av: Vetlealida

Great site


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback