Im on a break...

En lista från snyggast pinglan i stan Eremo....

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Hmmmm, då var jag nybliven Karropilt (alltså börjat gymnasiet) med svart hår och mycket kajal som spelade teater och kände mig missförstådd, det gör jag fortfarande by the way, haha! Jag spelade väldigt mycket teater och var nog rätt glad i hågen!

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Jobbade på samma jobb, umgicks med samma människor, var emotionellt instabil pga av en loverboy som trodde jag var en trasdocka och däriemellan kände mig allmänt missförstådd =). Fast ja, jag var nog rätt glad i hågen då med....

3) FEM SNASK DU GILLAR:
SALTLAKRITS i alla former, chips i alla former, naturgodis i alla former, exotisk frukt i alla former och smågodis!!!

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL: 
Hmmmmm, det är ju rätt många, idag på vägen till jobbet sjöng jag Dig av Incubus, det är charmen med att jobba på landet!

5) VAD SKULLE DU GÖRA OM DU VAR MILJONÄR: 
Köpa lägenhet, resa och spara, bjuda min familj på roligheter och välgörenhet i form av Amnesty skulle får sig en hacka.

6) TRE DÅLIGA VANOR:
Nervig, PMS- gråtmild och kan vara dryg har jag hört!

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Leka med mina vänner, lyssna på musik, resa, shoppa och läsa! Hej Barbie!


8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA.
Foppa tofflor, lack leggings, Flanell skjorta (har jag dock haft), Träningsoverall a la Reebook som alla kids i England har och stentvättad jeans.


9) FYRA FAVORITSAKER:
Mina vänner, min familj, min mobil och min Ipod (och min dator).


10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN:

Alla som vill, kom igen nurå!

X

Kommentarer
Postat av: Konstapeln

Som gick o köpte sig ett par svarta lackleggings i dag...

2007-11-20 @ 23:02:23
Postat av: eremo

Oh fy fan Konstapeln!!!
Du är så kinky så man avlider.
;)

Postat av: Karin

Konstapeln: Jo, du kommer va ashet i de men jag är ingen lackbrud så att säga =)

Eremo: Haha, så kan man med säga....

2007-11-21 @ 18:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback