I need your HELP!!!

Oooooh, jag behöver er hjälp, så alla kom igen nu!!!! Jag har en vän från Australien som fyller år på fredag, tänkte bränna en skiva till honom med go svensk musik, som ett välkomnade till härliga Sverige. Nu behöver jag ha massor av tips!!!! Vad ska man ha med. Klassiker som redan är med är ABBA, Ace of Base, Roxette, Cornelis, Håkan Hellström, nationalsången....

Har ni fler förslag??? Jag har ju massor musik men vill ju inte glömma något viktigt!

Pliiiis pliiiiiiis hjälp!?!

Ska även göra en skiva med låtar från good old Aussie, har rätt mycket där men om ni kommer på några typiska Australiensiska låtar säg gärna till då med!

X

Kommentarer
Postat av: ny

vet du...gå in på www.svenskatabbar.com

det är en sida med bara svenska artister, inte allt, men det kanske kan ge dig några tips!

Postat av: Konstapeln

Lite Schlager måste väl rymmas!! Lotta, Carola eller Kicki är ju aldrig fel. Eller något av allas vår favvo Lena!!

2007-11-14 @ 22:12:02
Postat av: Stina

Nåt helt annat... Finns det inga kort från Öret??
Kram

2007-11-14 @ 23:13:54
Postat av: eremo

Håller med Konstapeln, hur i hel friden har du kunnat glömma Lena!?
Sen får du faktiskt skämmas som missat Millencolin, gammal örebroare som du ändå är.
:)

2007-11-15 @ 09:30:44
URL: http://eremo.blogg.se
Postat av: Karin

Ny: Jag ska direkt kolla in den sidan, har rätt mycket bra svenskt men ska ju va top of the line =) Tack!

Konstapeln: Schlager hade jag såklart tänkt ha med, har bara inte valt vilken låt....Carola är nog min favvo av de, nu sa jag det, kommer bli lynschad av Maria, hihi!

Stina: Jag tog inga tyvärr, men Anna hade säkert en kamera!!!

Eremo: Lena är inte glömd, mer bortvald =) Nej, men hon kanske får va med!Men Ace of base är med, då är du väl nöjd!Millencolin är även de med!

Puss alla och tack för hjälpen!

2007-11-15 @ 12:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback