I feel filthy!

Nu har jag dragit på det länge nog så idag har jag börjat projektet. Det kan liknas lite att klättra upp för Mount Everest, veckor av förberedelser innan själva startskottet går.

Jag städar!!!!

Gör en riktig städning i högklass tänkte jag. Ska man gört, ska man görat ordentligt. Så jag har gått igenom korgar, lådor, badrumsskåp och gud vet vad. Det tar dock tid även om man bor på 25 kvm. Mitt bästa fynd är att jag hitills har hittat tre förpackningar nässpray, jag har ett stash utan dess like. Det konstiga är att jag använder nässpray när jag är sjuk vilket kanske händer en gång om året. De är alla halv använda och ingen har gått ut. Antar att jag köpt för att jag inte trott jag har haft något och sen vips hade jag en collection! Ja, det är la en bra att ha grej. Eller hmmmm, kanske kan bli årets julklapp från mig....

nej, dags att styra vidare, nui ska jag avlusa badrummet =)

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback