Hockey hockey hockey...

Åååååå vilken trevlig kväll. Det blev väldigt mycket trevligare än jag trott...faktiskt. Bankmannen var en trevlig prick, det var god mat, en rolig match (Frölunda vann) och efter två öl blir ju allt roligare. Det sista jag skrev tar jag tillbaka, för det låter lite väl alkoholist betonat =). men ja, lullig i hatten blev jag kanske inte men två öl gjorde ivf mig lite gladare.

Jag har aldrig varit en hockeyspelarsucker men idag förstod jag nog liten tjusningen, de är rätt heta där ute på planen, hihi!

Nej, dags att sova och drömma sött hoppas jag!

X

Kommentarer
Postat av: Moster

Det var jättelänge sen jag var på hockey. Men kommer ihåg det som kul!! Vad söt du är på din nya profilbild. -så säger bara en moster :)

Postat av: sara

Ja, en hockeygrabb ska jag ha! Undra om dom kan hittas på dancin dingo...

2007-11-14 @ 09:53:08
Postat av: Stina

Hihihi!!!
Jag tror att jag fick nog av sånt (eller sånna) uppe i Leksand... Hmm... men om jag hittar nån på dansande dingon, så kanske man skulle tänka om!!

2007-11-14 @ 11:37:42
Postat av: Karin

Moster: Ja, men dags att gå kanske, kul va det! tack, tur att man har en moster som kan säga såna söta saker då =)

Sara: Haha, trodde du redan hade prövat din lycka där. var kan Frölunda hänga då? Jag tycker den där amerikanen är lite småsöt....

Stina: Ja, men i Leksand är de bönder med, det är inte de vi vill ha. Ska va city hockey, haha!Dansande dingon erbjuder kanske såna..vi får leta!

2007-11-14 @ 18:46:19
Postat av: Stina

Låter bra det karin! Cityhockey kan jag vara med på! Inga mer bönder!!! =D

2007-11-14 @ 19:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback