Happy feet

Idag när jag kom till jobbet fick jag tre paket, yippie yippie! Paketen fick jag för följande orsak:

1. Jag vann stegtävlingen i september (cirka 340000 steg).
2. Jag vann stegtävlingen i oktober( cirka 360000 steg).
3. Mitt lag vann stegtävlingen denna månad allt som allt. Vann förra månaden med, så vi har segern i en liten ask.

Som pris fick jag ett fint rosa nyckelband, en kylskåpsmagnet och en jättefin liten rosa ljushållare.

Vad  kul att man får pris såhär, jag fyller ju inte ens år, det enda jag gjort är att ha knatat! Nu har jag gått ungefär 40 mil på två månader, förstår hur långt jag kunde kommit om jag verkligen gått någonstans =)

Så vad vill jag ha sagt med detta då? Jag är grym kanske, hehe....

X

Kommentarer
Postat av: ny

shit de va långt du=) va jobbar du med som får knata så mycket?

Postat av: Stina

Tror det är allt dansande på krogen som gör det ;)
Skönt att allt verkar ordna upp sig Karin!
Stor Kram

2007-11-08 @ 19:31:53
Postat av: Karin

Ny: Social arbetare men jag tror jag går mest på min fritid =) På jobbet blir det inte så mycket av det hela!

Stina: nej, hehe..så får du ju inte skriva, förstör ju hela bilden av mig som en hurtig och hälsosam tös...Ja, det verkar visst så, det kunde man inte tro för två dagar sen!Kram

2007-11-08 @ 21:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback