Frröööööööluuuunda

Ja vet ni vad. Jag hejar ju som bekant på Brynäs (som spelar som ett gäng katter på valium) men ikväll blir det andra bullar. Jag ska gå på hockey för första gången i mitt liv, ska bli spännande spännande!

Jag ska bli bjuden på middag och match. Matchen är Frööölunda mot Djurgården, blir säkert himla roligt! jag hoppas de där gamla goa göteborgarna tänker vinna idag, annars blir det ju riktigt torrt. Jag ska gå med min bästaste kompis M och hans bankman+fru. Känns en aningen nervöst, vad ska vi prata om vette katten. Men jag får la lägga på min charmiga sida (har jag en sådan, hmmm) och snacka om vädret.

Gratis är gott heter det ju....Så blir säkert riktigt trevligt. jag piffar och puffar lite nu, ska ju på hockey så får ju vara casual. No metallic pumps här inte, hehe....

Ha en trevlig kväll!

X

Kommentarer
Postat av: Heja Leksand!!!

Åhh, vad skoj!! Själv åkte jag till Huddinge för några veckor sedan och hejade fram Leksand =) Alltid lika skoj att vara där... Om inte annat för stämningen!! Eller som Sara skulle ha sagt "för stämningen, hockeyn och så lite för de snygga killarnas skull" Hahahahaha!!
Kram!

2007-11-13 @ 17:25:24
Postat av: sara

Jag trodde den där kommentaren var preskriberad...haha. Även om det är sant..

2007-11-13 @ 18:19:40
Postat av: Karin

Stina och Sara: hahaha, ja det är en kommentar man sent ska glömma, fint sagt sara och nej, sådana citat är användbara upp till 10 år...ja, visst fanns det nåra heta killar!

2007-11-13 @ 22:39:32
Postat av: Stina

Precis!! Den där kommentaren kommer att förfölja dig läääääänge ;)

2007-11-14 @ 11:38:13
Postat av: Karin

Stina och sara: Men Sara du blev ju nästan tvingad att säga det hävdar jag!!! Skyll på mediadrevet =)

2007-11-14 @ 18:47:17
Postat av: Stina

Men ändå.... ;)

2007-11-14 @ 20:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback