Följ med vetja!

Jarå, mina lila metallic pumps ska på idag, heja heja ska ni veta!

Kallt som i graven ute men vad gör man inte för att vara lite snygg, ni som inte tro dessa skor e snygga, jag lovar! Det låter fult men med rätt outfit så blir det bra serrnini....=) Det låter nämligen fult när de beskrivs men vilka skönheter!!!

Så för att vara en modeblogg så ska jag berätta vad jag har på mig på min utekväll: Lila metallic pumps, vitt linne och ett par svarta billabong byxor som sitter som smöret (inte tighta men snygga, hihi)!!!!Bild blir det icke, sånt har jag icke tid med....

Nu ni,nu gör vi Göteborg osäkert....

Följ med vetja....

X

Kommentarer
Postat av: Stina

Hälsa goa götet från mig!!!

2007-11-09 @ 23:52:47
Postat av: Karin

Stina: Jag hälsade valand så hemskt mycket från dig....

2007-11-10 @ 13:32:50
Postat av: Linda-Sara

Ha, så du köpte skorna? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback