En våt dröm...



Jag var bara tvungen!!!Var hittar man killar som ser ut såhär? Dansar såhär och är såhär heta? Jag bara undrar för detta här är definitivt män i min smak!!!! Det var längesen jag såg en sån erotisk dans, Ohh my säger jag bara....

Det är såklart NKOTB med min all time favourite låt Cover girl. Vilka gossar säger jag och vilket spektakel. Min favoritdel av videon är helt klart när Donnie (the bad guy) drar upp en liten tjej på scenen som han försöker ragga upp. Ska det vara så, va va vaaaa? För 15 år sedan hade det varit en våt dröm för en annan....

Så titta nu och njut och sen sover ni så sött...och kanske vått, hehe! (sorry for the bad kvalla)

X

Kommentarer
Postat av: Annavattenkanna

Som om inte detta vore nog.. Gå till Youtube och sök på Jordan Knight och se videon "Give it to you". Vi kanske kan trösta oss med att The bad guy (Donnie Wahlberg) gjort ett par bra inhopp i bra filmer, t. ex Det sjätte sinnet. Undrar vad som hände med resten?? Lever kanske förortsliv med familj och barn och drömmer om när de satte 1000-tals hjärtan i brand på 80-talet.. Mitt med...

2007-11-27 @ 11:49:36
Postat av: Karin

Anna: ja, den videon har jag sett, har till och med singeln, hihi...köpte den för jag ville stödja en sån bra kille =) onnie är ju skådis, Joe sysslar med nån sorts musikkarriär, danny är regissör och Jon lider av socialfobi och är manodepressiv tror jag det va....så där har du det, haha....

2007-11-27 @ 18:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback