En blöt fläck

Det är otroligt hur skört livet är och hur det kan tas förgivet. Det har jag fått erfara idag och än är det inte bra. Jag mår inte speciellt bra och min kropp och huvud försöker ordna upp kaoset i mig. Jag känner mig jätteliten och maktlös, som en liten blöt fläck...

Min farmor har blivit sjuk, plötsligt sjuk.  Det är ett mycket allvarligt tillstånd. Jag fick reda på det igår och sen dess har tårarna trillat. Min energi riktas och fokuseras på detta just nu och jag kämpar verkligen med att orka med allt det där andra som händer.

Fick reda på att det nu ser bättre ut, långt ifrån bra men positivare än vad läkarna sa  i eftermiddag. Nu kan jag bara hålla tummarna och be för att min älskade farmor ska få leva. Jag är hemma hos en kär vän, hon tar hand om mig, pratar om annat och ser till att jag får tankarna på annat håll, funkar bra!Imorgon kommer nya rapporter...

Ville skriva om det, om ni undrar var jag tagit vägen och om jag är disträ...

X

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag tänker på er och håller tummarna...
Kramar

2007-11-06 @ 23:07:23
Postat av: ny

hoppas verkligen att det kommer att gå bra! kram

Postat av: Johanna

Jag finns för dig så du ska inte behöva falla ensam. hoppas verkligen att läget klarnar idag för dig. Kram och ta hand om dig hjärtat!

2007-11-07 @ 09:10:13
Postat av: Karin

Stina, ny och Johanna: Tack, tack. Idag ärläget lite bättre. Men vågar inte andas ut riktigt än...KRAM!

2007-11-07 @ 15:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback