Did it!

Nej, idag har jag gjort det! Jag har fryst mitt träningskort för jag har inte varit på gymet sen böldpesten spreds i Sverige. Det var ett tag sen och jag betalar inte så mycket pengar för att bara sitta på arslet. Nej, jag har bestämt mig att ta en break, tina upp det när motivationen är tillbaks (har två månader på mig att hitta den so looky looky).

Har ju min stegräknare så får min motion ändå...ska komma tillbaks till gymet men just nu känns det inte värt det!

Jag är lam....

Har dock gjort massor av de saker som jag skulle göra idag, bara städningen kvar...blääää

X

Kommentarer
Postat av: ny

de gör du rätt i! motivationen kommer när du minst anar de:) och dina 10000 steg om dagen eller vad de va räcker nog ganska långt! :)

Postat av: Karin

Ny: Ja, den har varit med mig bra länge men tappades bort nu så nu får jag leta upp motivationen och ta nya tag i Januari. Ja, mitt stegande kommer jag långt på, hihi....

2007-11-20 @ 09:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback