Detta handlar om yta

Huga huga, vilken dag! Jesus vilken shopping det blev. Jag gav mig ut i djungeln vid 11 tiden och vid strax innan 17 gav jag och mina kompanjoner upp. Vi tog dock en liten sushi lunch men annars var det full rulle. Då hade vi shoppat för mer än kung och fosterland kan jag säga. Nu sitter jag här med träningsvärk i benen och ont i benhinnorna, haha. Nu snackar vi I-lands problem och knappt det.

Men vet ni vad vad nöjd jag är med dagen för jag har verkligen shoppat, med budget enligt mina mått mätta.  jag tycker verkligen jag fick valuta för pengarna om man säger så. Jag har spenderat ungefär 1000 kronor och detta var mina fynd:

* En dödskalleväska i svart och vitt från HMs barnavdelning.
* Två bastoppar från HMs barnavdelning, en svart och en vit.
* En svart och vitrandig långärmad topp från (små ränder), just det HMs barnavdelning.
* En vit långärmad topp med svarta prickar från HMs barnavdelning.
* En längre kortärmad top från Gina tricot (vågar jag skriva att den är randig i svart och vitt men breda ränder).
* En mörkgrå långärmad topp med massa balla dödskallar på från HMs barnavdelning.
* En Maxfactor Mascara, kajal och en ögonbrynspenna.
* Två Bhar och en trosa från Cubus.
* Ett rosa och ett rött käckt nagellack.

Ja, jag gillar svart, vitt, randigt och dödskallar...haha. usch, jag är så förutsägbar så hälften vore nog. Sen känns detta blogginlägg högst inlägg högst ytligt och glättigt men men!Nu blir det ingen mer shopping denna månad men det var så värt att få gå en hel dag och bara låta handelsdjävulen rula!

Efter denna hektiska dag åkte jag hem till Afrot och åt varma mackor. Mycket trevligt var det. Vid tittade lite på Lyxfällan och då pratade de om tröstbeteende och shoppa, hmmm. jag kände mig mycket träffad, haha.

Nu är jag så trött att benen och ögonen går i kors så tror jag ska nanna snart! Godnatten!

X

Kommentarer
Postat av: Mannen

Det var inte illa...för tusen spänn bara...jag måste verkligen lära mig att ta hand om mina slantar...precis som du...

Postat av: Helena/moster

Din kusin brukar också handla på HM:s barn avdelning. Se där ni kan säkert ha glädje av varandra på en shopping tur.

2007-12-01 @ 15:05:33
URL: http://gutta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback