Den ytliga världen kallar...

Regnet öser ner, det är mörkt och kallt men vad gör det?

Jag har gjort mig redo! Rustat mig med rätt kläder och inställning, det ska vara kläder som går att ta av fort, inga stora örhängen, bra skor och en god inställning som behövs där ute....

Im going shopping!!!!!

Idag blir det en dag med heavy shopping, hoppas jag ivf. När man planerar att shoppa det är ju då man aldrig hittar något. Sen borde jag egentligen inte shoppa men men...det är ett senare problem, det blir nudlar i tre veckor, mums! Inta att underskatta!

Men först, bilkörning, yippie ya vad skoj =(

Ha en bra dag!!!

X

Kommentarer
Postat av: Helena/moster

Haha, du betalade väl räkningarna först? VIsst är det kul att shoppa. Jag tror att du och kusinen här hemma skulle kunna ha kul vid tillfälle. Kanske lite julrea i öret?

Postat av: Karin

Moster: hehe, ja räkningarna är betalda, så det behöver du icke oroa dig för!Julrea i örebro kanske det blir...hihi

2007-11-29 @ 22:38:06
Postat av: ny

hoppas bilkörningen gick bra!

2007-11-29 @ 23:22:22
URL: http://ny1984.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback