Däck, däckad, däckast!

Nej vet ni vad!?!

Jag var pigg som en lärka igår när det var dags att sussa, tvångslade mig själv men ingen effekt. Låg och vred mig som en kålmask. Vetekudden och jag hade vår första dispyt då det blev för varmt i sängen. Kändes som att ligga i en bastu. Sen försökte jag läsa, räkna allehanda djur typ får och tänka på gamla minnen som skulle söva mig. Minnena drog dock igång en kavalkad i minnen som snarare gjorde mig piggare, haha! Så ja, jag har verkligen inte kunnat sova inatt. Sista gången jag kollade på klockan var den strax innan två. När klockan ringde strax efter fem kan jag inte säga att jag flög upp. Då var allt som hette lärka i mig borta, snarare hej sengångare!

Det känns okej just nu men vet bara att jag kommer vara däckad som en knubbsäl senare idag, dagen då jag ska jobba länge än vanligt.

Välkommen härliga måndag!

X

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fick inte jobbet.... Jag vill ju så gärna! Hoppas du hade en bättre dag. kram och tack för igår.

2007-11-12 @ 14:25:20
Postat av: Karin

Johanna: Men vet du vad, det kommer nya chanser, det där jobbet va ändå inget kul ju, hehe...pussen

2007-11-12 @ 20:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback