Björnen sover...

Ja, trött blev jag. Känner mig som någon slagit mig i huvudet med ett seriöst hårt föremål typ ett baseballträ =)

Så nu sitter jag här, lite lätt sugen på sängen men jag får nog vänta en liten stund ivf.

Annars har dagen varit till belåtenhet, full rulle på jobbet, jobbade till och med över en timme. Sen var det hem och jävlar i havet vad jag sov gott på tåget, tror till och med att jag fick till en snark, vilket inte händer så ofta på tåget!

Nu sitter jag här framför den riktigt trista fotbollsgalan (Stina min gamle vän är nominerad, heja heja!) och har just smällt i mig massa god sushi..mmmmmm...sen fick jag en ask After eight av en vänlig själ idag så fick ju provsmaka några av de med, hehe!

Så ha nu en riktigt trevlig kväll!!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback