Björnen sover ännu mer

Några gånger per år drabbas jag av narkolepsi och blir helt omättlig på sömn, just nu är jag inne i en sådan period. Jag vill verkligen bara sussa, sussa och sussa ännu mera! Inatt har jag verkligen sovit de timmar jag ska men det var en fight för mig att komma upp. Jag snoozade i timmarna två och när jag äntligen kom upp slogs jag av allt jag borde göra; Städa, tvätta, byta lakan, diska,handla, måla naglarna och listan kan göras längre....Då gick jag och vila en stund till. Hej jag stoppar huvudet i sanden taktiken!

BORDE är verkligen ett ord som borde (hmmm) förbjudas. Jag ska idag försöka tänka att jag vill göra alla dessa roliga grejer, hehe. Kommer inte hinna med alla grejer heller, finns fler dagar i veckan, idag kan jag ju börja göra några av de....

Så nu ska jag äta frulle här i röran.

X

Kommentarer
Postat av: ny

sömn är alldeles för underskattat..de är nog den bästa av hobbies!

Postat av: Karin

Ny: ja, visst är det rätt gott....

2007-11-13 @ 22:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback